четвер, 8 квітня 2021 р.

                                                                  Mein Heimatland

Погляньте на фото, пригадайте уже відомі та ознайомтеся з новими словамиЗапишіть нові слова у словники та вивчіть!

 1. Перейдіть за посиланням та ознайомтеся з новими словами до теми. Запишіть їх у словники та вивчіть!


Die Fläche – площа
Das Nachbarland – сусідня держава
Die Lage – розташування
Die Bevölkerung – населення
Die Landschaften – ландшафти
Die Hauptstadt – столиця
Die Staatsform – форма правління
Die Amtssprache – державна мова
Die Flüsse – річки
Der Berg – гора
Das Meer – море

2.    Виконати письмово Впр. 2 ст.141.

3.    Перейдіть за посиланням та виконайте завдання. Доповніть текст пропущеними словами. (Перетягуйте слова з таблиці до пропусків).


Коли будете готові завершити тест, натисніть FINISH.
Після завершення у вас з’явиться таке віконечко:




Обираєте Email my answers to my teacher (Надіслати мої відповіді вчителю по email). У протилежному випадку(якщо ви захочете перевірити роботу), ви не зможете потім надіслати мені відповіді.

З’являється наступне віконечко :




Заповніть пропуски таким чином і натисніть SendЯ отримаю ваші результати на електронну пошту.

4.    Опишіть свою місцевість використовуючи речення з Впр. 5 ст.142. (письмово)


5. Виконайте письмово у робочому зошиті Впр. 3 ст.177-178. (Прочитайте, усно перекладіть текст та доповніть його пропущеними словами).

6. Перейдіть за посиланнямпрослухайте аудіозапис та перевірте себе!


                                                                    Stunde 08.04.2021

1. Розпочнемо нашу роботу з нових для вас слів та понять! Опрацюйте слова на ст. 129запишіть їх у словники та вивчіть.



das Bundesland – федеративна земля (адміністративна одиниця в Німеччині та Австрії)
die Hauptstadt – столиця
der Staat – держава
die Staatsflagge – державний прапор
bestehen aus (Dat.) – складатися з…
У пункті а) Впр.1 подана форма множини нових для вас слів. Зверніть увагу, як вона утворюється!!!
У пункті б) перелічені 16 федеративних земель Німеччини, про які ми дізнаємось на цьому тижні навчання.

2. Перегляньте навчальне відео про географічне положення Німеччини та її культуру:


3. Перегляньте навчальне відео та дізнайтеся з якими країнами межує Німеччина:


4. Перегляньте навчальне відео та дізнайтеся про федеративні землі Німеччини та їх столиці:


Також ознайомтеся з адміністративною картою Німеччини :


5. Прочитайте та усно перекладіть лист про Німеччину Впр. 4 ст. 130.

6. Виконайте письмово у робочому зошиті Впр. 6 ст.131. (Використовуйте карту та відео подані вище, а також зразок з вправи)

7. Опрацюйте граматичну тему «Географічні власні назви»:





8. Провідміняйте письмово у всіх відмінках подані географічні назви:
die Ukraine, die Türkei, der Jemen, der Libanon, Spanien, Italien, die USA, die Niederlande.
Nom.
Gen.
Dat.
Akk.
Утворіть короткі діалоги з’єднавши запитання з лівої частини та відповіді з правої (письмово).




Прослухайте аудіозапис та перевірте себе!

Прослухати діалог та виконати нижче подане завдання письмово (доповнити речення правильними словами з дужок). Аудіозапис додаю.

Simon und Larissa streiten: Larissa möchte in den Ferien nach Ungarn fahren und dort _______________ (reiten/surfen). Simon möchte lieber _____________ (Skateboard fahren/ surfen). Kurt und Susanne wollen zu Hause bleiben, weil im Sommer das Baby da ist und sie dann nicht verreisen können. Larissa und Simon möchten allein ________________ (wegfahren/ zu Hause bleiben), aber das erlauben die Eltern nicht. Also will Maria mitfahren. Die beide Kinder holen ________________ (Formulare/Kataloge) aus dem Reisebüro und planen teure Reisen. Das geht natürlich auch nicht. Kurt holt sein altes Zelt und baut es auf. Er ist der Meinung, dass Larissa, Simon und Maria Urlaub mit dem Zelt machen können.  Da hat Maria eine gute Idee: die drei fahren zusammen mit dem Zelt an die Nordsee. Das ist nicht ________________(teuer/ billig). Dort kann Larissa reiten, Simon surfen und Maria kann _____________________(ein Musikfestival / einen Kochkurs) besuchen.


Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (12 квітня) та скинути мені на електронну пошту: 

середа, 7 квітня 2021 р.

                                                                        Stunde  03.02.2022



Ми продовжуємо працювати над темою «Die ReiseDie deutchsprachigen Länder” (Подорож. Німецькомовні країни).

1.    Ознайомтеся з новими словами до теми. Запишіть їх у словники та вивчіть (таблиця на ст.. 146):

Die Bevölkerungsdichte – густота населення
Die Gliederung – поділ
Die Hymne – гімн
Die Währung – валюта
Das Bundesland – федеральна земля (адміністративна одиниця в Німеччині та Австрії)
Die Gemeinde – громада
Der Kanton – кантон (адміністративна одиниця у Швейцарі)

2.    Подивіться короткі відео про німецькомовні країни. Дізнайтеся про їх столиці та прапори.
      Виконайте усно Впр.2 ст.146.



3.    Прочитайте запитання Впр. 3а ст. 146 та усно дайте на них відповідь.

Прослухайте гімни німецькомовних країн:












4.    Перейдіть за посиланням. Прочитайте інформацію про німецькомовні країни та дайте письмову відповідь на запитання після тексту.


                                                                         Урок  07/04/2020

1. Насамперед, ознайомимося з новими словами.
Прослухайте аудіозаписповторіть за мною, запишіть слова у словники та вивчіть їх.


die Reise – подорож
Deutschland – Німеччина
das Vergnügen – задоволення
besichtigen – відвідувати (якісь місця)
besuchen – відвідувати (людей)

2. Погляньте на фото Впр.2А ст..168послухайте аудіозапис та прочитайте самостійно. Нові слова запишіть у словник та вивчіть.






Meine Reise durch Deutschland –  Моя подорож Німеччиною
Berlin ist die Hauptstadt von Deutschland. Berlin liegt an der Spree. – Берлін є столицею Німеччини. Берлін розташовується на річці Шпрее.
Die Nordsee und die Ostsee sind im Norden. – Північне море та Балтійське море знаходяться на півночі.
Die Alpen liegen im Süden. Sie sind malerisch. – Альпи розташовані на півдні.
MünchenHamburg und Köln sind Großstädten . – Мюнхен, Гамбург та Кельн є великими містами.

3. Письмово доповнити речення за текстом Впр.2В ст..169 .

понеділок, 5 квітня 2021 р.

 План роботи на шостий тиждень карантину


1. Перегляньте навчальне відео про з’ясувальні (додаткові) підрядні речення, а також опрацюйте граматичні правила подані після відео.





Порівняйте різницю у використанні сполучників dass та ob:



2. Виконайте письмово Впр.4 ст. 147. Утворіть складнопідрядне додаткове речення з двох простих, використовуючи сполучник dass.




3. Перейдіть за посиланням та виконайте завдання:



Коли будете готові завершити тест, натисніть FINISH.
Після завершення у вас з’явиться таке віконечко:



Обираєте Email my answers to my teacher (Надіслати мої відповіді вчителю по email). Якщо оберете перевірку завдання, ви не зможете надіслати його мені!!!
З’являється наступне віконечко :


Заповніть пропуски таким чином і натисніть SendЯ отримаю ваші результати на електронну пошту.