понеділок, 31 січня 2022 р.

 

5 – А клас

за 01 лютого 2022 н.р

Тема уроку "Різні місця - різні клімати."
Шановні п'ятикласники, працюємо з підручником на с.  145-147,  будемо говорити про різну погоду, описувати зимову погоду в Англії. Для цього  перегляньте, будь ласка,  відео урок: 


Зверніть увагу на нові слова у рамочці,  допишіть собі у словничок та запам'ятайте. 
Домашнє завдання: у підручнику на с.147, впр.1 - письмово, виконайте, будь ласка, до наступного уроку. Дати відповіді на питання щодо якогось минулого  свята . Не забудьте надіслати відео вашого читання тексту з минулого уроку. 

Тема уроку "Погода та дозвілля"
Шановні п'ятикласники, для повторення лексики до теми "Сезоний одяг" прочитайте з усним перекладом речення у підручнику на с. 162:


Самоперевірка: який одяг краще підійте до кожного сезону? 
Дати відповіді ви зможете за цим посиланням: Перейдіть сюди!

Діти, яке дозвілля буває у різні пори року? 
Про це поговоримо, виконуючи вправи у підручнику на с. 162:

Домашнє завдання: складіть письмово розповідь про свої розваги у різні пори року, використовуючи зразки у підручнику на с.162-163.  Від 5 до 7 речень.

5 – Б клас за 01 лютого 2022 н.р

                                                                       

                       

Аудіоматеріали до підручника 5 класу, Сотнікова С.І. Гоголєва Г.В., п'ятий рік навчання

Аудіоматеріали до робочого зошита 5 класу, Сотнікова С.І. Гоголєва Г.В., п'ятий рік навчання.

Пригадаємо годинник.

Нажми тут:

Пригадаємо  лексику:

Modul 5. Meine Kleidung.

Stunde 1. Was trägst du gern?

die Kleidung, -en

одяг

der Rock, ⸚e

спідниця

der Anorak, -s

тепла куртка

der Pullover, =

светр

der Pulli, -s

светр

der Schal, -s

шарф

das Hemd, -e

сорочка

das Kleid, -er

сукня

das T-Shirt, -s

футболка

die Hose, -n

штани

die Jacke, -n

жакет, легка куртка

die Bluse, -n

блузка

die Mütze, -n

шапка

die Jeans (Pl)

джинси

die Sock, -en

шкарпетка

der Schuh, -en

черевик

der Stiefel, =

чобіт

der Handschuh, -en

рукавичка

tragen

носити одяг, надягати

Stunde 2. Die Bluse ist rot.

schwarz

чорний

grün

зелений

rot

червоний

gelb

жовтий

violett

фіолетовий

blau

блакитний, синій

grau

сірий

braun

коричневий

weiß

білий

orange

оранжевий

golden

золотистий

silbern

сріблястий

eng

вузький

weit

широкий

lang

довгий

kurz

короткий


2-Б 02 лютого 2022 н.р

 

Добрий день, шановні батьки  та учні!

Нові слова до теми « Let’s go to the park» с. 63

frisbee [ фрізбі] – гра фрізбі

tennis [теніс] - теніс

kite [кайт] – повітряний змій

bike [байк] - велoсипед

Ми продовжуємо працювати з модальни дієсловом «can»





Пропоную виконати інтерактивну вправу з "can".

Натисніть тут




https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Possessive_pronouns/Possessive_Adjective_Test_eg2113701sp

https://www.liveworksheets.com/worksheets/bg/English/Grammar/I_can_to_do_it_xi826714sv


Давайте спробуємо пригадати як ми будуємо питальну та заперечну форму з модальним дієсловом «can»

She can read.

Can she read?

Yes, she can – Так

No, she can’t – Ні

She can’t read.

А тепер запишіть у свої зошити. 

February, 2

Classwork.

She can run.

? ___________________________

  ____________________________

______________________________

_____________________________

Домашнє завдання у друкованому зошиті с. 63

Як портібно виконувати домашнє завдання.

Вправа 1. У цій вправі потрібно вибрати правильну гру.


frisbee [ фрізбі] – гра фрізбі

tennis [теніс] - теніс

kite [кайт] – повітряний змій

bike [байк] - велосипед

1)    They can play with a frisbee. – Вони можут грати у фрізбі.

2)    He can ride a bike. – Він може їхати на велосипеді.

3)    They can play tennis. – Вони можуть грати в теніс.

4)    She can fly a kite. – Вона може запускати змія.

 Вправа 2. У цій вправі потрібно написати can i cant. Потрібно подивитися на малюнки і сказати, що діти можуть робити, а що ні.



У першому реченні вже є слово, тому ми починаємо з 2 речення.

2) She can’t ride a bike. – Вона не може їздити на велосипеді.

3) They can play football. – Вони можуть грати футбол.

4) We cant play tennis. – Ми не можемо грати теніс.

Вправа 3. У цій вправі потрібно намалювати і написати, що ти можеш робити, а що ти не можеш не робити.


Наприклад:

Тут малюєте малюнки.

(малюєте мяч).

 

 

 Тут малюєте перекреслений фрізбі.

Ви це не можете робити.

 

I can play football – Я можу грати футбол.

 

 

 

I can’t play frisbee.

 

неділя, 30 січня 2022 р.

                            До уваги учнів 5 - 11 класів!

У зв'язку з переходом на дистанційну форму навчання пропоную вам з  черверга (з 31 по 04 лютого .) працювати на моєму блозі. Тут буде розміщено матеріали для уроків англійської мови та німецької мови (згідно з вашим розкладом). Намагайтесь виконувати й надсилати завдання вчасно. 
       
                                                                        5-А клас
Тема уроку "Прийменники місця"
Шановні учні, на цьому уроці працюємо з граматикою - розберемо вживання в англійській мові прийменників місця.
Розгорніть підручники на с. 167
Прочитайте та запам'ятайте  ці прийменники.
Перегляньте, будь ласка, відео урок для повторення правила вживання минулого часу,  питальних слів та використання прийменників місця: 
Прочитайте та запам'ятайте  ці прийменники.
Перегляньте, будь ласка, відео урок для повторення правила вживання минулого часу,  питальних слів та використання прийменників місця: 


Перевірте, як ви  опанували пройдений матеріал та отримайте оцінки  за допомогою тесту: 
Виконайте роботу у словничках (письмова транскрипція та переклад):

Шановні учні, повторіть, будь ласка, слова та словосполучення до теми "Погода", ознайомтесь із новим текстом. Вимову та переклад слів ви почуєте з відео урока. Підготуйтесь, будь ласка, до читання  та перекладу впр. 1b),  с. 142
 
Любі діти,  починаємо вивчати тему про погоду. Пригадайте, якими словами можна описати погоду? Попрацюємо з підручником на с. 140-141.  Перегляньте відео урок та виконайте словникову роботу -  с. 140-141 - до теми "Погода" випишіть слова  з транскрипцією й перекладом у свої словнички. Фото відправляйте на мою пошту до наступного уроку, не пізніше. Вивчіть, будь ласка, слова у словничку. 
Шановні учні, пропоную розглянути схему утворення минулого простого часу для правильних дієслів у підручнику на с. 126: 
Щоб утворити минулий час ПРАВИЛЬНИХ  дієслів, у стверджувальній формі треба додати  до правильного  дієслова закінчення -ed
Наприклад: work-worked (працюю-працював)
Усно потренуйтесь прочитати й перекласти правильні дієслова у вправі 3 на с .126 підручника: Аудіо до впр. 3, с. 126
Як ви вже зрозуміли, закінчення -ed може вимовлятись глухо, дзвінко, в залежності від основи слова. 
Заперечна форма утворюється додавання у речення після підмета допоміжного дієслова та частки  - did not. Після did правильні дієслова не вживаються із закінченням -ed. 
Питальна форма починається з допоміжного дієслова Did
До наступного уроку вивчіть, будь ласка, цю таблицю та правило утворення минулого  простого часу для правильних  дієслів. Письмово виконайте впр.5 на с.127 ( від поданих речень у стверджувальній формі треба  написати заперечну форму. Увага, додайте також питальну форму до кожного речення. Стверджувальні речення переписувати не треба - тільки заперечні та питальні). 
 Правила для повторення!!!!!!!!
good at... мати успіх у чомусь, бути гарним у чомусь, добре вміти
keen on ... захоплюватись, бажати щось зробити
fond of ... захоплюватись, любити  щось робити
interested in ...  цікавитись чимось
Правило для  повторення