середа, 9 березня 2022 р.

 

2-Б клас

09.03.2022 н.р

Пригадаймо слова!!!

head [хед] - голова

hand [хенд] – рука, кисть руки

foot [фут] – нога, ступня

leg [лег] - нога

arm [а:м] – рука

finger [фінге] - палець

toe [теу] – палець на нозі

hair [хеа] - волосся

nose [ноуз] - ніс

eye [ай] - око

face [фейс] - обличчя

mouth [маус] - рот

blonde hair [блонд хеа] – світле волосся

long nose [лонг ноуз] – довгий ніс


Напиши скорочену форму.

She has - ______                   They have - _____________

He has - ________           It has - ________________

You have - ______          We have - ______________

   Напиши коротку форму за зразком.

She has got brown hair. – She’s got brown hair.

He has got a small nose.- ________________________

They have got ten fingers- ________________________

It has got a big mouth. - ___________________________

She has got long hair. - ___________________________

We have got ten toes. - ____________________________

Напиши довгу форму за зразком.

He’s got two hands. – He has got ten hands.

She’s got two feet. - ___________________________

He’s got two arms. - _____________________________

It’s got four legs. - ______________________________

We’ve got ten fingers. - _________________________

It’s got two heads. - ___________________________

 

середа, 9 лютого 2022 р.

 2 – A за 11 лютого 2022 н.р

Добрий день, шановні батьки та учні.

Розпочнемо наш урок з читання картки.

В п’ятницю ми з вами зустрічаємося на другому уроці о 9.30 за цим посиланням.

Наталія Гончар приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Наталія Гончар

Время: Это регулярная конференция Начать в любое время

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/78348810266?pwd=FRx_5xGSBqlxsEKa_VJ0hG83Sub4bO.1

Идентификатор конференции: 783 4881 0266

Код доступа: BcX2ar

Тема: вживання the  Present Simple та годинники. Мій розпорядок дня.

Розпочнемо працювати з впр.3 с. 47.



Пригадаймо, як будується речення у the Present Simple, а саме

I, you, we, they – до дієслова закінчення не додаємо.

Наприклад: We play football.

He, she, it – додаємо закінчення –es або –s

Наприклад: He plays football.

Виконаймо вправу на картці. Підркресліть правильний варіант.

She play/plays snowballs.

We  open/opens presents.

They make/makes a snowman.

I sings/sing  carols.

She like/likes  spring.

Далі пригадаймо годинник.


На домашнє завдання письмово виконати вправу.Підркресліть правильний варіант.

February, 11

Homework

She drink/drinks tea .

He plays/play football.

We eat/eats carrots.

They go/goes to school.

I jump/jumps well.

She dances/dance well.


 

2 – Б за 11 лютого 2022 н.р

Добрий день, шановні батьки та учні.

Розпочнемо наш урок з читання картки.

Підведемо підсумок теми і виконаємо вправи.


Покрокова інструкція по виконанню домашнього завдання на с.  69

Вправа 1 с. 69. Потрібно дописати літери.

Підказка

2)  spade -лопатка

3) helicopter - гелікоптер

4) bucket – відерце

У вправі 2 потрібно вписати займенник до малюнка.

2) he – він

3) you – ти

4) they – вони

5) she – вона

6) we – ми





понеділок, 7 лютого 2022 р.

 

2- Б  за 9 лютого 2022  н.р

Розпочнемо наш урок з читання картки.


                                          


Вставте літери у пропущені слова.


2) sandpit

3) seesaw

4) slide

Виберіть правильне слово.

Відповідь:

1)  He plays with a spade.

Він грається лопаткою.

2)  They play on the seesaw.

Вони граються на гойдалці.

3)  She plays on the swing.

Вони гоаються на гойдалці.

4)  They play tennis.

Вони грають теніс


Інструкція по виконання домашнього завдання на с. 68

У вправі 1 потрібно вставити правильну відповідь


2) Сan she ride a bike? – Yes, she can.

Вона може кататися на велосипеді? – Так.

3) Can he swim? – No, he can’t.

Він може плавати? – Ні, не може.

4) Сan they play with frisbee? – No, they can’t.

Вони можуть гратися з літальною тарілкою? – Ні, не можуть.

У вправі 2 потрібно скласти речення і написати



2) She can ride a bike. – Він може кататися на велосипеді.

3) He can fly a kite.Він може запускати змія.

4) You can make planes. – Ти можеш робити літачки.


 

2- А  за 9 лютого 2022  н.р

Розпочнемо наш урок з читання картки.

Вправа 3. С. 45.  Зєднай картинки з реченнями.


Відповіді: 1 - She is sitting. 2 - She issmiling. 3 - It is reading. 4 - It is jumping. Одне речення є зайвим (They are writing.)

Впр. 5 с.45. Слухаємо діалог і вибираємо правильну відповідь.

-You are running.

- No, I am not.

- You are jumping.

- Yes, I am.

Вставте is чи are. Напиши, прочитай і з’єднай.

1.______he reading a book?

a) Yes, he is.

2.______ they flying a kite?

b) No, we aren’t.

3. ______ she sledging?

c) No, he isn’t.

4.______ we playing tennis?

d) Yes, she is.

 

 

Домашнє завдання. Впр 1 с. 46 Потрібно прочитати та вибрати правильне речення до малюнку та обвести Yes/No.









субота, 5 лютого 2022 р.

 

2- А за  7 лютого 2022 н.р

Добрий день, любі діти!

Розпочнемо наш урок з читання картки.



Нові слова на с. 55 (по журналу)

internet [інтенет] - інтернет

radio [рейдіо] - радіо

picture [пікче] - картина

photo album [фотоу албем] - фотоальбом

polar bear [поуле беа] – полярний ведмідь

dance [да:нс] - танцювати

watch a film [воч е філм] – дивитися фільм

listen to music [лісн ту мюзік] – слухати музику

play with [ плей віс] – грати з

draw a picture [дро у пікче] – малювати картину

Пропоную виконати вправу на с. 55 по журналу.

Вставте пропущені літери.


Вправа 1 с. 42

Послухаймо назви свят.

https://drive.google.com/drive/folders/1YtxXQqrDT5xHb9-CE54dPoG0_hrxVJAX



Пограємо у граматичну  гру.
Підказка:

1)   listen 2) watch 3) draw4)friends 5) photo album 6) picture

 Домашнє завдання впр.1 с. 44