середа, 2 лютого 2022 р.

 

2- Б за 04 лютого 2022 н.р.

Добрий день, шановні батьки  та учні!

Сьогодні ми повторюємо тему: «Прийменники in, on, under»

Прийменники 

in [ін] - в

on [он] - на

under [анде] – під



Переглянемо презентацію.

https://docs.google.com/presentation/d/1zIjim9HLCCFBpihqJYBAhFRVDs1dzRbE/edit#slide=id.p1

Пограємо у гру.

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Prepositions_of_place/In-on-under_nx86920sy

Вправа для очей.

https://www.youtube.com/watch?v=9znAKmoG9tg

Виконаймо вправую. Вставте in, on, under.






Покрокова інструкція по виконанню домашнього завдання на с. 64

Впр.1 с. 64. У цій вправі потрібно прочитати і обвести Yes або No

Відповідно до малюнків.



Переклад речень.Почнемо з 2 речення. Я написала переклад речень. Те, що виділене жовтим кольором це відповіді.

2) Машинка є на гойдалці. – Yes

3) Літак є під деревом. -  Yes

4) Кораблик є в пісочниці - Yes

5) Кораблик є під пісочницею. – No

6) Повітряний змій є під гіркою. - No

7) Повітряний змій є на гірці. – Yes

У вправі 2 потрібно з першої  рамки  та з другої рамки вибрати слова, щоб підійшли речення до малюнку.

1 речення у нас вже є, тому починаємо виконувати з 2 речення.

Те, що виділене блакитним це є відповіді до вправи.

2) Де є літальня тарілка? – It’s on the swing.

3) Де є відерце? - It’s under the tree.

4) Де є лопатка? – It’s in the bucket.

5) Де є потяг? - It’s in the sandpit.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар