пʼятниця, 4 лютого 2022 р.

 2- Б за  07 лютого 2022 н.р

Добрий день, любі діти!

Розпочнемо наш урок з читання картки.


Нові  слова до уроку на с. 67

short [шо:т] –короткий

big [біг] - великий

long [лонг] – довгий

small [смо:л] – маленький

hobby [хобі] - хобі

and [енд] - і

but [бат] - але

Друкований зошит с. 66 впр. 4

 

Як читається ?

1) Май фейворіт той іс май робет. Лук! Іт іс біг енд нью.Ю кен сі іт он зе чеа.

 

 

Як перекладається?

Моя улюблена іграшка – це мій робот. Поглянь! Він великий і новий. Ти можеш побачити його на стільці.

2) Май фейворіт той іс май треїн.  Лук! Іт іс лонг енд бютіфул. Ю кен сі іт анде зе деск.

Моя улюблена іграшка – це мій потяг. Поглянь! Він довгий і гарний. Ти можеш побачити його під столом.

Пограємо лексичну гру.

https://naurok.com.ua/test/testing/911aa085-eda8-40a6-9a2f-97d7b6fe5c90

Пригадаймо займенники.

https://naurok.com.ua/test/testing/ff025fcc-47ee-4154-b312-82dea24eb39b

Інструкція по виконанню домашнього завдання на с. 67

Впр. 1 потрібно скласти слова з поданих літер і зєднати з малюнком.

Підказка:     

2) sandpit і з’єднуємо з пісочницею

3) slide і з’єднуємо з гіркою

4) swing і з’єднуємо з гойдалкою.

У вправі 2 потрібно обвести слово, яке підходить до іграшки.



Підказка:

2) small – маленький

3) long – довгий

4) big – великий

Обведіть ці слова!!!!

У вправі 3 потрібно обвести слова, щоб утворилося речення.

2) It is my new frisbee. – Це моя літальна тарілка

3) We can play in the sandpit. – Ми можемо гратися у пісочниці.

4) I can’t ride a bike. – Я не можу їхати на велосипеді.

5) My hobby is to play computer games. Моє хобі – це грати комп’ютерні ігри.

четвер, 3 лютого 2022 р.

 

10 – Б клас за 3 лютого 2022

Guten Tag, lieber Kinder!



Послухаймо мелодію інструментів.

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/Music/Instruments/Instruments_it1393474kf

Виконаймо тест.

https://naurok.com.ua/test/testing/e0f03282-6cd2-4dd8-b7f2-828767d118c1

Die Musik aus dem Nachbarhaus.

Eines Tages kam Beethoven spät am Abend von einem Spaziergang zurück. Es war ein stiller, warmer Abend. Als er an sein Haus kam, hörte er aus einem Nachbarhaus Musik.

Jemand spielte auf dem Klavier eine Melodie, die er erst vor kurzem komponiert hatte. Beethoven blieb stehen und horchte. Langsam ging er zu dem Haus, aus dem die Musik kam.

Als der letzte Akkord verklungen war, trat er in das Haus. Er kam in ein kleines, einfaches Zimmer. Das Zimmer erleuchtete von einer Kerze. An der Wand stand ein Klavier ohne Noten. Das Mädchen, das gespielt hatte, stand gerade auf. Beethoven sah, dass es blind war. „Wie können Sie so gut spielen? Woher kennen Sie diese Musik?" fragte Beethoven erstaunt. „Ich spiele nach dem Gehör", sagte die Blinde, „und ich spiele immer das, was ich aus dem Nachbarhaus höre."

„Darf ich Ihnen etwas vorspielen?" fragte Beethoven und setzte sich ans Klavier. Als er zu spielen begann, erlosch die Kerze. Der Mond schien durch das Fenster und erleuchtete das kleine Zimmer. Beethoven spielte und spielte.

Man sagt, dass so die Mondscheinsonate entstand.

I. Welche Wörter wurden im Text geraucht?

Das Nachbarhaus, die Musik, das Tanzen, komponieren, dirigieren, verklingen, die Kerze, verschenken, blind, taub, der Akkord, erlöschen, das Mondscheinlied.

II. Falsch oder richtig?

1.     Eines Morgens kam Beethoven von einem Spaziergang zurück.

2.     Jemand spielte auf dem Klavier eine Melodie, die er seit
langem komponiert hatte.

3.     Beethoven betrat das kleine Zimmer mit einer Kerze.

4.     Das Mädchen spielte nach dem Gehör.

5.     Beim Spielen schien der Mond durch das Fenster.

III. Wählen Sie die richtige Variante der Antwort.

1. Was hörte Beethoven, als er von seinem Spaziergang
zurückkam?

1.     Eine Frauenstimme singen.

2.     Ein Kindergespräch.

c)Aus einem Nachbarhaus Musik.

2. Warum spielte das Mädchen ohne Noten?

1.     Es hatte keine Noten.

2.     Es war blind.

3.     Es hörte und sah nichts.

3. Woher kannte das Mädchen die letzte Beethovens Melodie?

1.     Es hörte diese Melodie im Theater.

2.     Es hörte sie von Beethoven.

3.     Beethoven spielte ihm diese Melodie einmal vor.

4. Wie war das Wetter an diesem Abend?

1.     Es war sehr dunkel und windig.

2.     Es war kalt.

3.     Der Mond schien und es war ein stiller Abend.

5. Welche Melodie komponierte Beethoven in dieser Nacht?

1.     Fidelio.

2.     Die 9.Sonate.

3.     Die Mondscheinsonate.

IV. Stellen Sie die Fragen zu den gegebenen Aussagen.

1.     Es war ein stiller, warmer Abend.

2.     Er hörte aus einem Nachbarhaus Musik.

3.     Langsam ging er zu dem Haus hinüber, aus dem die Musik
kam.

4.     Beethoven sah, dass es blind war.

5.     Es spielte nach dem Gehör.

1.     Geben Sie die Hauptidee des Textes wieder. (5-6 Sätze)

середа, 2 лютого 2022 р.

 2- А за  4 лютого 2022 н.р

Добрий день, любі діти!

Розпочнемо наш урок з читання картки.

Давайте перевіримо домашнє завдання.
Побудуйте речення.



Відповідь:

She is smiling.

I am writing.

He is running.


Прочитайте діалог.

Впр. 1 с. 46


Пограємо у гру.

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_language/Present_Continuous/What_are_they_doing_se1977790is
Вправа для очей.

https://www.youtube.com/watch?v=9znAKmoG9tg

А зараз виконаємо вправу 5 с. 45



Повторимо граматичний матеріал.
https://naurok.com.ua/test/testing/7a5ddfd0-33eb-49d8-81b9-d71281275e68
Пригадаймо  пори року і місяці.

На домашнє завдання:
Подивіться на малюнок і напишіть номер малюнку біля речення.


У простих зошитах запишіть число і домашня робота:

February 4

Homework

  Перепишіть речення у зошит і перекладіть речення усно.

1. She is singing. – 1 малюнок.

2. It is running.

3. He is standing.

4. He is sitting.

5. She is playing (snowballs).

6. He is reading.




 

2- Б за 04 лютого 2022 н.р.

Добрий день, шановні батьки  та учні!

Сьогодні ми повторюємо тему: «Прийменники in, on, under»

Прийменники 

in [ін] - в

on [он] - на

under [анде] – під



Переглянемо презентацію.

https://docs.google.com/presentation/d/1zIjim9HLCCFBpihqJYBAhFRVDs1dzRbE/edit#slide=id.p1

Пограємо у гру.

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Prepositions_of_place/In-on-under_nx86920sy

Вправа для очей.

https://www.youtube.com/watch?v=9znAKmoG9tg

Виконаймо вправую. Вставте in, on, under.






Покрокова інструкція по виконанню домашнього завдання на с. 64

Впр.1 с. 64. У цій вправі потрібно прочитати і обвести Yes або No

Відповідно до малюнків.



Переклад речень.Почнемо з 2 речення. Я написала переклад речень. Те, що виділене жовтим кольором це відповіді.

2) Машинка є на гойдалці. – Yes

3) Літак є під деревом. -  Yes

4) Кораблик є в пісочниці - Yes

5) Кораблик є під пісочницею. – No

6) Повітряний змій є під гіркою. - No

7) Повітряний змій є на гірці. – Yes

У вправі 2 потрібно з першої  рамки  та з другої рамки вибрати слова, щоб підійшли речення до малюнку.

1 речення у нас вже є, тому починаємо виконувати з 2 речення.

Те, що виділене блакитним це є відповіді до вправи.

2) Де є літальня тарілка? – It’s on the swing.

3) Де є відерце? - It’s under the tree.

4) Де є лопатка? – It’s in the bucket.

5) Де є потяг? - It’s in the sandpit.

 


вівторок, 1 лютого 2022 р.

 

2- А за  02 лютого 2022 н.р

Добрий день, любі діти!

Розпочнемо наш урок з читання картки.

Перевіримо домашнє завдання.



Пограємо в ігри
Дієслово to be

А зараз пригадаємо дієслово to be.

I   -   am

He

She  ----      is

it

You

We   ------          are

They 

Вправа 1 с 44



Відповіді: 2-is, 3-is, 4-is

Відповідь:

I am climbing.

He is reading.

She is looking.

It is walking.

Домашнє завдання  с. 45 впр 4

Побудуйте речення.


Прочитайте діалог.

Впр. 1 с. 46