понеділок, 12 квітня 2021 р.

                                                             Матеріал до уроку

Reflexive Verben mit Akkusativ 

Зворотні дієслова в Akkusativ (знахідний відмінок) на українську мову перекладаються із часткою -СЯ.

sich interessieren – цікавитиСЯ – Ich interessiere mich für das neue Buch 

В німецькій мові частка  -СЯ змінюється відповідно до осіб, в українській мові залишається без змін. Саме ці зміни треба вивчити та запам“ятати!!!!

 

·         ich interessiere mich – я цікавлюся

·         du interessierst dich – ти цікавишся

·         er/sie/es interessiert sich – він цікавиться

·         wir interessieren uns – ми цікавимося

·         ihr interessiert euch – ви цікавитеся

·         Sie interessieren sich – Ви (вони) цікавитеся (цікавляться)


1. Wofür interessierst du dich?

         Ich interessiere mich für … .

2. Wofür interessiert sich deine Freundin/dein Freund?

          Meine Freundin interessiert sich für … .

          Mein Freund interessiert sich für …  .

         3. Wofür interessieren sich deine Eltern?

                    Meine Mutter interessiert sich für … .

                   Mein Vater interessiert sich für … .


  Домашнє завдання на понеділок 19.04.2021:

1)  вивчити правила з блогу (відмінювання зворотніх дієслів);

2) доповнити речення зворотнім  займенником у правильній формі (michsichdich … ). Виконати письмово у робочому зошиті!

 

           Ich interessiere __________ für Musik.

         Wofür interessierst du _____________ ?

         Wir interessieren ____________ für Sport.

         Interessiert ____________ deine Mutter für Kochen?

         Mein Vater interessiert _________ für Reisen.

         Sie interessieren __________ für Bücher.

         Interessiert er ____________ für Computerspiele?

         Interessiert ihr _________ für Kunst?

         Meine Freundin interessiert ________ für Kochen.

         Interessieren _______ deine Eltern für Reisen?


четвер, 8 квітня 2021 р.

                                                                                  11-A English  08.04.2021                                                  Articles


1. Перегляньте навчальні відео про використання артиклів у англійській мові. Пригадайте матеріал, який вивчався раніше та дізнайтесь нову інформацію про артиклі.








3. Перейдіть за посилання та виконайте тестове завдання до теми:

4. Виконайте завдання з фото письмово у робочому зошиті. (Доповніть речення артиклем the, якщо він необхідний або пропустіть його)





 Загальна інформація про артиклі:


-        Неозначений артикль:


-         Означений артикль:



-         Нульовий артикль:



5. Перейдіть за посиланням та виконайте завдання:



Прошу відіслати виконані письмові завдання до понеділка.

                                                                  Mein Heimatland

Погляньте на фото, пригадайте уже відомі та ознайомтеся з новими словамиЗапишіть нові слова у словники та вивчіть!

 1. Перейдіть за посиланням та ознайомтеся з новими словами до теми. Запишіть їх у словники та вивчіть!


Die Fläche – площа
Das Nachbarland – сусідня держава
Die Lage – розташування
Die Bevölkerung – населення
Die Landschaften – ландшафти
Die Hauptstadt – столиця
Die Staatsform – форма правління
Die Amtssprache – державна мова
Die Flüsse – річки
Der Berg – гора
Das Meer – море

2.    Виконати письмово Впр. 2 ст.141.

3.    Перейдіть за посиланням та виконайте завдання. Доповніть текст пропущеними словами. (Перетягуйте слова з таблиці до пропусків).


Коли будете готові завершити тест, натисніть FINISH.
Після завершення у вас з’явиться таке віконечко:




Обираєте Email my answers to my teacher (Надіслати мої відповіді вчителю по email). У протилежному випадку(якщо ви захочете перевірити роботу), ви не зможете потім надіслати мені відповіді.

З’являється наступне віконечко :




Заповніть пропуски таким чином і натисніть SendЯ отримаю ваші результати на електронну пошту.

4.    Опишіть свою місцевість використовуючи речення з Впр. 5 ст.142. (письмово)


5. Виконайте письмово у робочому зошиті Впр. 3 ст.177-178. (Прочитайте, усно перекладіть текст та доповніть його пропущеними словами).

6. Перейдіть за посиланнямпрослухайте аудіозапис та перевірте себе!


                                                                    Stunde 08.04.2021

1. Розпочнемо нашу роботу з нових для вас слів та понять! Опрацюйте слова на ст. 129запишіть їх у словники та вивчіть.



das Bundesland – федеративна земля (адміністративна одиниця в Німеччині та Австрії)
die Hauptstadt – столиця
der Staat – держава
die Staatsflagge – державний прапор
bestehen aus (Dat.) – складатися з…
У пункті а) Впр.1 подана форма множини нових для вас слів. Зверніть увагу, як вона утворюється!!!
У пункті б) перелічені 16 федеративних земель Німеччини, про які ми дізнаємось на цьому тижні навчання.

2. Перегляньте навчальне відео про географічне положення Німеччини та її культуру:


3. Перегляньте навчальне відео та дізнайтеся з якими країнами межує Німеччина:


4. Перегляньте навчальне відео та дізнайтеся про федеративні землі Німеччини та їх столиці:


Також ознайомтеся з адміністративною картою Німеччини :


5. Прочитайте та усно перекладіть лист про Німеччину Впр. 4 ст. 130.

6. Виконайте письмово у робочому зошиті Впр. 6 ст.131. (Використовуйте карту та відео подані вище, а також зразок з вправи)

7. Опрацюйте граматичну тему «Географічні власні назви»:





8. Провідміняйте письмово у всіх відмінках подані географічні назви:
die Ukraine, die Türkei, der Jemen, der Libanon, Spanien, Italien, die USA, die Niederlande.
Nom.
Gen.
Dat.
Akk.
Утворіть короткі діалоги з’єднавши запитання з лівої частини та відповіді з правої (письмово).




Прослухайте аудіозапис та перевірте себе!

Прослухати діалог та виконати нижче подане завдання письмово (доповнити речення правильними словами з дужок). Аудіозапис додаю.

Simon und Larissa streiten: Larissa möchte in den Ferien nach Ungarn fahren und dort _______________ (reiten/surfen). Simon möchte lieber _____________ (Skateboard fahren/ surfen). Kurt und Susanne wollen zu Hause bleiben, weil im Sommer das Baby da ist und sie dann nicht verreisen können. Larissa und Simon möchten allein ________________ (wegfahren/ zu Hause bleiben), aber das erlauben die Eltern nicht. Also will Maria mitfahren. Die beide Kinder holen ________________ (Formulare/Kataloge) aus dem Reisebüro und planen teure Reisen. Das geht natürlich auch nicht. Kurt holt sein altes Zelt und baut es auf. Er ist der Meinung, dass Larissa, Simon und Maria Urlaub mit dem Zelt machen können.  Da hat Maria eine gute Idee: die drei fahren zusammen mit dem Zelt an die Nordsee. Das ist nicht ________________(teuer/ billig). Dort kann Larissa reiten, Simon surfen und Maria kann _____________________(ein Musikfestival / einen Kochkurs) besuchen.


Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (12 квітня) та скинути мені на електронну пошту: 

середа, 7 квітня 2021 р.

                                                                        Stunde  03.02.2022



Ми продовжуємо працювати над темою «Die ReiseDie deutchsprachigen Länder” (Подорож. Німецькомовні країни).

1.    Ознайомтеся з новими словами до теми. Запишіть їх у словники та вивчіть (таблиця на ст.. 146):

Die Bevölkerungsdichte – густота населення
Die Gliederung – поділ
Die Hymne – гімн
Die Währung – валюта
Das Bundesland – федеральна земля (адміністративна одиниця в Німеччині та Австрії)
Die Gemeinde – громада
Der Kanton – кантон (адміністративна одиниця у Швейцарі)

2.    Подивіться короткі відео про німецькомовні країни. Дізнайтеся про їх столиці та прапори.
      Виконайте усно Впр.2 ст.146.



3.    Прочитайте запитання Впр. 3а ст. 146 та усно дайте на них відповідь.

Прослухайте гімни німецькомовних країн:












4.    Перейдіть за посиланням. Прочитайте інформацію про німецькомовні країни та дайте письмову відповідь на запитання після тексту.