субота, 29 січня 2022 р.

2-А клас за понеділок 31 січня

                                                                                            2-А клас 

Добрий день, шановні батьки!!! Ось завдання на 31 січня 2022 н.р

Розпочнемо урок з нових слів.

Нові слова

 angel [ейнджел] - ангел

snowflake [сноуфлейк] - сніжинка

classroom [кла:сру:м] - клас

street [стрі:т] - вулиця

make a snow angel [мейк е сноу ейнджел ] – робити снігового ангела

play in the snow [ плей ін зе сноу ]гратися в снігу


Вправа  на відпрацювання лексики.

Вставте літери у пропущені слова на с. 55



На цьому тижні будемо працювати з граматичним часом the Present Continuous.

Ще раз пригадаємо правила!!!!

Present Continuous Tense

Теперішній тривалий час

Вживається для  вираження дії, що відбувається в момент мовлення, тобто ЗАРАЗ.

Вживається зі словами:

·        Now  (нау) зараз

·        At the  moment (ет зе момент) в цей момент.

·        Look ! (лук) Дивись!

·        Listen ! (лісн) Послухай!

 

Схема

I  am + V ing                      I am working.

 


                     He

                     She            is  + V ing        He/she/ it / is  working.

                      It

 


You

We              are + V ing         You/we/they are working.

They

 

Правила правопису:

1.     Якщо дієслово закінчується на «е», до якого потрібно додати +ing,

То закінчення «е» зникає.

Наприклад: to live + ing = living

2.     Якщо дієслово закінчується на один приголосний, якому передує один

Короткий голосний, то кінцевий приголосний подвоюється

Наприклад: to stop + ing = stopping

3.     Якщо дієслово закінчується на «іе», то «іе» змінюється на «у» + ing

Наприклад: to die + ing = dying.






На закріплення пропоную вам лексичну гру.

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Present_continuous/Present_progressive_ye596458va

Завдання по журналу. с. 36 впр 1

1.Завдання на співвідношення букв та звуків/ артикуляцій 

Учням потрібно з’єднати артикуляцію зі словом, в якому виділена

буква/ буквосполучення буде вимовлятись відповідно до малюнку з

артикуляцією. Одне слово є зайвим

Відповіді:

1 – write, climb; 2 – talk, walk; 3 – snowballs, sit

2. Завдання на тренування орфографії

Учням пропонується назвати слово, яке позначає зображений

малюнок, та записати його в клітинках

Відповіді: write, talk, read, snow angel.

3. Завдання на повторення граматичних явищ та правил

В даному завданні учням пропонується з’єднати парами слова, що

вказують на особу з відповідними словами, що вказують на

приналежність

Відповіді: He is smiling. It is playing. I am singing. She is hugging.

На домашнє завдання .Прочитайте діалог та підкресліть слова   із закінченням – ing.

Впр. 3 с.43

Також пропоную відпрацювати  вживання is, are, am  за цим посиланням.

https://www.liveworksheets.com/sa2368598hl

До зустрічі !!!!!





Немає коментарів:

Дописати коментар