2 - Б - клас
Добрий день, шановні учні та батьки!
Розпочнемо наш урок з читання картки.
Присвійний відмінок
Показує приналежність будь-якого предмета до когось, тобто показує хто є
власник чогось.
Наприклад: Tom’s name – Томове ім’я
Правила
правопису:
1.Якщо власник знаходиться в однині, тобто він один, то вживаємо ‘s (апостроф «ес»):
Наприклад: the boy’s book – хлопчикова книга
2.Якщо власників багато, тобто вони знаходяться у множині, то додаємо лише ‘ (апостроф):
Наприклад: the boys ‘ toys – іграшки хлопців
Виняток:
Якщо власники у множині, які
утворюються не за «правилами творення
множини», то до них додаємо у множині ‘s (апостроф «ес»):
Наприклад: the geese’s food – їжа для гусей
Після правила, давайте виконаймо вправу.
Exercise 1
Перебудуй словосполучення,
використовуючи форму присвійного відмінка.
1.boy toy - boy’s toy.
2.dog house - _________________________
3. Bob car -
________________________
4. boys balls - _______________________
5. children pens -
____________________
6.sister car -
________________________
7. cats toys -
_______________________
8. Tom plane -
__________________________
8. Ann teddy -
___________________________
9. horses apples -
___________________________
10. brothers books -
___________________________
11. mother computer -
___________________________
12. mice food- ___________________________
13. father present -
___________________________
Читаємо нові слова !!!
Нові слова до уроку «In the playground» с. 62
slide [слайд] – ковзатись, гірка
seesaw [сі:со:] - гойдалка
swing [свінг] – гойдатися,
гойдалка
sandpit [сендпіт] - пісочниця
bucket [бакіт] - відерце
spade [спейд] – лопатка
Після лексики ми повторюємо модальне дієслово "can".
Модальне
дієслово «can»
Модальне дієслово «can» - перекладається можу, вмію, показує , що хто може чи вміє робити.
Після модального дієслова «can» to не ставимо.
«Can» - є допоміжним дієсловом.
Наприклад: I can read. – Я вмію читати.
Ми можемо писати повну форму : cannot [кенот]
Або коротку форму: can’t [кант]
Повна форма |
Коротка форма |
cannot [кенот] |
can’t [кант] |
She can jump. – Вона може стрибати.
She cannot jump. –
She
can’t jump. – Вона не може стрибати
Сan she jump? – Може вона стрибати?
Yes, she can. – Так.
No, she cannot. /No, she can’t . – Ні.
HOMEWORK!!!!!!!
УВАГА!!!!!!!
Як виконати домашнє завдання на с. 62 у
друкованому зошиті.
Вправа 1 с. 62 Прочитай і з’єднай.
Дивимося переклад слів на картці і з’єднуємо лініями до предмету зображення.
slide [слайд] – ковзатись, гірка
seesaw [сі:со:] - гойдалка
swing [свінг] – гойдатися, гойдалка
sandpit [сендпіт] - пісочниця
bucket [бакіт] - відерце
spade [спейд] – лопатка
Вправа 2 . Прочитай і напиши «Так» чи «Ні». Тобто потрібно прочитати речення перекласти і подивися на малюнок . Якщо речення підходить до малюнку пишемо «Yes», а якщо ні «No».
1) They can play on the seesaw. – Вони можуть гратися на гойдалці.
Перше речення підходить до малюнку, тому
пишемо «Yes»
2)
He can play with the bucket. – Він може гратися з
відерцем.
Це речення не підходить до малюнку, тому
ставимо «No».
3)
We can play on the swing – Ми можемо гратися на гойдалці.
Це речення не підходить до малюнку, бо там
намальована гірка, а не гойдалка, тому пишемо «No».
4)
She can play with the spade. – Вона може гратися
лопаткою.
Це речення не підходить до малюнку, бо там
дівчинка гойдається на гойдалці, а не грається лопаткою, тому пишемо «No».
Отже у нас виходить.
1)
«Yes»
2)
«No».
3)
«No».
4)
«No».
Вправа 3 . Подивись і напиши. Потрібно подивитися на
малюнки і скласти речення з «can»,
тобто «могти».
1) You can play on the seesaw. – Ти можеш гратися на гойдалці.
2) We can play on the swing. – Ми можемо гратися на
гойдалці.
3) I can play in the sandpit. – Я можу гратися у пісочниці.
4) They can play on the slide. – Вони можуть гратися на
гірці.
Ось так потрібно виконати домашнє завдання!!!!!
Люблю вас !!!!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар