субота, 29 січня 2022 р.

2-А клас за понеділок 31 січня

                                                                                            2-А клас 

Добрий день, шановні батьки!!! Ось завдання на 31 січня 2022 н.р

Розпочнемо урок з нових слів.

Нові слова

 angel [ейнджел] - ангел

snowflake [сноуфлейк] - сніжинка

classroom [кла:сру:м] - клас

street [стрі:т] - вулиця

make a snow angel [мейк е сноу ейнджел ] – робити снігового ангела

play in the snow [ плей ін зе сноу ]гратися в снігу


Вправа  на відпрацювання лексики.

Вставте літери у пропущені слова на с. 55



На цьому тижні будемо працювати з граматичним часом the Present Continuous.

Ще раз пригадаємо правила!!!!

Present Continuous Tense

Теперішній тривалий час

Вживається для  вираження дії, що відбувається в момент мовлення, тобто ЗАРАЗ.

Вживається зі словами:

·        Now  (нау) зараз

·        At the  moment (ет зе момент) в цей момент.

·        Look ! (лук) Дивись!

·        Listen ! (лісн) Послухай!

 

Схема

I  am + V ing                      I am working.

 


                     He

                     She            is  + V ing        He/she/ it / is  working.

                      It

 


You

We              are + V ing         You/we/they are working.

They

 

Правила правопису:

1.     Якщо дієслово закінчується на «е», до якого потрібно додати +ing,

То закінчення «е» зникає.

Наприклад: to live + ing = living

2.     Якщо дієслово закінчується на один приголосний, якому передує один

Короткий голосний, то кінцевий приголосний подвоюється

Наприклад: to stop + ing = stopping

3.     Якщо дієслово закінчується на «іе», то «іе» змінюється на «у» + ing

Наприклад: to die + ing = dying.






На закріплення пропоную вам лексичну гру.

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Present_continuous/Present_progressive_ye596458va

Завдання по журналу. с. 36 впр 1

1.Завдання на співвідношення букв та звуків/ артикуляцій 

Учням потрібно з’єднати артикуляцію зі словом, в якому виділена

буква/ буквосполучення буде вимовлятись відповідно до малюнку з

артикуляцією. Одне слово є зайвим

Відповіді:

1 – write, climb; 2 – talk, walk; 3 – snowballs, sit

2. Завдання на тренування орфографії

Учням пропонується назвати слово, яке позначає зображений

малюнок, та записати його в клітинках

Відповіді: write, talk, read, snow angel.

3. Завдання на повторення граматичних явищ та правил

В даному завданні учням пропонується з’єднати парами слова, що

вказують на особу з відповідними словами, що вказують на

приналежність

Відповіді: He is smiling. It is playing. I am singing. She is hugging.

На домашнє завдання .Прочитайте діалог та підкресліть слова   із закінченням – ing.

Впр. 3 с.43

Також пропоную відпрацювати  вживання is, are, am  за цим посиланням.

https://www.liveworksheets.com/sa2368598hl

До зустрічі !!!!!





2- Б клас за понеділок 31 січня

                                                                                2 - Б - клас 

Добрий день, шановні учні та батьки!

Розпочнемо наш урок з читання картки.


Пограємо у гру. Зайдіть за цим посиланням.
Пригадаймо правила про присвійний займенник.













Присвійний відмінок

 

Показує приналежність будь-якого предмета до когось, тобто показує хто є власник  чогось.

 Наприклад: Toms nameТомове  ім’я 

Правила правопису:

1.Якщо власник знаходиться в однині, тобто він один, то вживаємо s  (апостроф «ес»):

 Наприклад:     the boys book – хлопчикова книга

 2.Якщо власників багато, тобто вони знаходяться  у множині, то додаємо лише  ‘ (апостроф):

 Наприклад:  the boys toys – іграшки хлопців

 Виняток:

Якщо власники у множині, які утворюються  не за «правилами творення множини», то до них додаємо у множині  s (апостроф «ес»):

Наприклад: the geese’s food – їжа для гусей

Після правила, давайте виконаймо вправу.

Exercise 1

Перебудуй словосполучення, використовуючи форму присвійного відмінка.

 1.boy  toy -  boys toy.

2.dog house  - _________________________

3. Bob car - ________________________

4. boys balls -  _______________________

5. children pens - ____________________

6.sister car - ________________________

7. cats toys - _______________________

8. Tom plane - __________________________

8. Ann teddy - ___________________________

9. horses apples - ___________________________

10. brothers books - ___________________________

11. mother computer - ___________________________

12.  mice food- ___________________________

13. father present - ___________________________

Читаємо нові слова !!!

Нові слова до уроку «In the playground» с. 62

slide [слайд] – ковзатись, гірка

seesaw [сі:со:] - гойдалка

swing [свінг] – гойдатися, гойдалка

sandpit [сендпіт] - пісочниця

bucket [бакіт] - відерце

spade [спейд] – лопатка

Після лексики ми повторюємо модальне дієслово "can".

Модальне дієслово «can»

 Модальне дієслово «can» - перекладається можу,  вмію, показує , що хто може чи вміє робити.

Після модального дієслова  «can»  to   не ставимо.

«Can» - є допоміжним дієсловом.

Наприклад: I can read. – Я вмію читати.

Ми можемо писати повну форму : cannot [кенот]

Або коротку форму: cant [кант]

Повна форма

Коротка форма

cannot [кенот]

cant [кант]

 She can jump. – Вона може стрибати.

She cannot jump. – She can’t jump. – Вона не може стрибати

Сan she jump? – Може вона стрибати?

Yes, she can. – Так

No, she cannot. /No, she can’t . – Ні.

HOMEWORK!!!!!!!

УВАГА!!!!!!!

Як виконати домашнє завдання на с. 62 у друкованому зошиті.

Вправа 1 с. 62 Прочитай і з’єднай.

Дивимося переклад слів на картці і з’єднуємо лініями до предмету зображення.

slide [слайд] – ковзатись, гірка

seesaw [сі:со:] - гойдалка

swing [свінг] – гойдатися, гойдалка

sandpit [сендпіт] - пісочниця

bucket [бакіт] - відерце

spade [спейд] – лопатка

 Вправа 2 . Прочитай і напиши «Так» чи «Ні». Тобто потрібно прочитати речення перекласти і подивися на малюнок . Якщо речення підходить до малюнку пишемо «Yes», а якщо ні   «No».

1)    They can play on the seesaw. – Вони можуть гратися на гойдалці.

Перше речення підходить до малюнку, тому пишемо «Yes»

2)    He can play with the bucket. – Він може гратися з відерцем.

Це речення не підходить до малюнку, тому ставимо «No».

3)    We can play on the swing – Ми можемо гратися на гойдалці.

Це речення не підходить до малюнку, бо там намальована гірка, а не гойдалка, тому пишемо «No».

4)    She can play with the spade. – Вона може гратися лопаткою.

Це речення не підходить до малюнку, бо там дівчинка гойдається на гойдалці, а не грається лопаткою,  тому пишемо «No».

 Отже у нас виходить.

1)    «Yes»

2)    «No».

3)    «No».

4)    «No».

Вправа 3 . Подивись і напиши. Потрібно подивитися на малюнки і скласти речення з «can», тобто  «могти».

1)    You can play on the seesaw. Ти можеш гратися на гойдалці.

2)    We can play on the swing. – Ми можемо гратися на гойдалці.

3)    I can play in the sandpit. – Я можу гратися у пісочниці.

4)    They can play on the slide. – Вони можуть гратися на гірці.

 

Ось так потрібно виконати домашнє завдання!!!!! Люблю вас !!!!!!



неділя, 18 квітня 2021 р.

 

Дистанційне навчання

Reisen 9, 10.11 Klasse