неділя, 30 січня 2022 р.

                            До уваги учнів 5 - 11 класів!

У зв'язку з переходом на дистанційну форму навчання пропоную вам з  черверга (з 31 по 04 лютого .) працювати на моєму блозі. Тут буде розміщено матеріали для уроків англійської мови та німецької мови (згідно з вашим розкладом). Намагайтесь виконувати й надсилати завдання вчасно. 
       
                                                                        5-А клас
Тема уроку "Прийменники місця"
Шановні учні, на цьому уроці працюємо з граматикою - розберемо вживання в англійській мові прийменників місця.
Розгорніть підручники на с. 167
Прочитайте та запам'ятайте  ці прийменники.
Перегляньте, будь ласка, відео урок для повторення правила вживання минулого часу,  питальних слів та використання прийменників місця: 
Прочитайте та запам'ятайте  ці прийменники.
Перегляньте, будь ласка, відео урок для повторення правила вживання минулого часу,  питальних слів та використання прийменників місця: 


Перевірте, як ви  опанували пройдений матеріал та отримайте оцінки  за допомогою тесту: 
Виконайте роботу у словничках (письмова транскрипція та переклад):

Шановні учні, повторіть, будь ласка, слова та словосполучення до теми "Погода", ознайомтесь із новим текстом. Вимову та переклад слів ви почуєте з відео урока. Підготуйтесь, будь ласка, до читання  та перекладу впр. 1b),  с. 142
 
Любі діти,  починаємо вивчати тему про погоду. Пригадайте, якими словами можна описати погоду? Попрацюємо з підручником на с. 140-141.  Перегляньте відео урок та виконайте словникову роботу -  с. 140-141 - до теми "Погода" випишіть слова  з транскрипцією й перекладом у свої словнички. Фото відправляйте на мою пошту до наступного уроку, не пізніше. Вивчіть, будь ласка, слова у словничку. 
Шановні учні, пропоную розглянути схему утворення минулого простого часу для правильних дієслів у підручнику на с. 126: 
Щоб утворити минулий час ПРАВИЛЬНИХ  дієслів, у стверджувальній формі треба додати  до правильного  дієслова закінчення -ed
Наприклад: work-worked (працюю-працював)
Усно потренуйтесь прочитати й перекласти правильні дієслова у вправі 3 на с .126 підручника: Аудіо до впр. 3, с. 126
Як ви вже зрозуміли, закінчення -ed може вимовлятись глухо, дзвінко, в залежності від основи слова. 
Заперечна форма утворюється додавання у речення після підмета допоміжного дієслова та частки  - did not. Після did правильні дієслова не вживаються із закінченням -ed. 
Питальна форма починається з допоміжного дієслова Did
До наступного уроку вивчіть, будь ласка, цю таблицю та правило утворення минулого  простого часу для правильних  дієслів. Письмово виконайте впр.5 на с.127 ( від поданих речень у стверджувальній формі треба  написати заперечну форму. Увага, додайте також питальну форму до кожного речення. Стверджувальні речення переписувати не треба - тільки заперечні та питальні). 
 Правила для повторення!!!!!!!!
good at... мати успіх у чомусь, бути гарним у чомусь, добре вміти
keen on ... захоплюватись, бажати щось зробити
fond of ... захоплюватись, любити  щось робити
interested in ...  цікавитись чимось
Правило для  повторення


субота, 29 січня 2022 р.

2-А клас за понеділок 31 січня

                                                                                            2-А клас 

Добрий день, шановні батьки!!! Ось завдання на 31 січня 2022 н.р

Розпочнемо урок з нових слів.

Нові слова

 angel [ейнджел] - ангел

snowflake [сноуфлейк] - сніжинка

classroom [кла:сру:м] - клас

street [стрі:т] - вулиця

make a snow angel [мейк е сноу ейнджел ] – робити снігового ангела

play in the snow [ плей ін зе сноу ]гратися в снігу


Вправа  на відпрацювання лексики.

Вставте літери у пропущені слова на с. 55



На цьому тижні будемо працювати з граматичним часом the Present Continuous.

Ще раз пригадаємо правила!!!!

Present Continuous Tense

Теперішній тривалий час

Вживається для  вираження дії, що відбувається в момент мовлення, тобто ЗАРАЗ.

Вживається зі словами:

·        Now  (нау) зараз

·        At the  moment (ет зе момент) в цей момент.

·        Look ! (лук) Дивись!

·        Listen ! (лісн) Послухай!

 

Схема

I  am + V ing                      I am working.

 


                     He

                     She            is  + V ing        He/she/ it / is  working.

                      It

 


You

We              are + V ing         You/we/they are working.

They

 

Правила правопису:

1.     Якщо дієслово закінчується на «е», до якого потрібно додати +ing,

То закінчення «е» зникає.

Наприклад: to live + ing = living

2.     Якщо дієслово закінчується на один приголосний, якому передує один

Короткий голосний, то кінцевий приголосний подвоюється

Наприклад: to stop + ing = stopping

3.     Якщо дієслово закінчується на «іе», то «іе» змінюється на «у» + ing

Наприклад: to die + ing = dying.






На закріплення пропоную вам лексичну гру.

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Present_continuous/Present_progressive_ye596458va

Завдання по журналу. с. 36 впр 1

1.Завдання на співвідношення букв та звуків/ артикуляцій 

Учням потрібно з’єднати артикуляцію зі словом, в якому виділена

буква/ буквосполучення буде вимовлятись відповідно до малюнку з

артикуляцією. Одне слово є зайвим

Відповіді:

1 – write, climb; 2 – talk, walk; 3 – snowballs, sit

2. Завдання на тренування орфографії

Учням пропонується назвати слово, яке позначає зображений

малюнок, та записати його в клітинках

Відповіді: write, talk, read, snow angel.

3. Завдання на повторення граматичних явищ та правил

В даному завданні учням пропонується з’єднати парами слова, що

вказують на особу з відповідними словами, що вказують на

приналежність

Відповіді: He is smiling. It is playing. I am singing. She is hugging.

На домашнє завдання .Прочитайте діалог та підкресліть слова   із закінченням – ing.

Впр. 3 с.43

Також пропоную відпрацювати  вживання is, are, am  за цим посиланням.

https://www.liveworksheets.com/sa2368598hl

До зустрічі !!!!!





2- Б клас за понеділок 31 січня

                                                                                2 - Б - клас 

Добрий день, шановні учні та батьки!

Розпочнемо наш урок з читання картки.


Пограємо у гру. Зайдіть за цим посиланням.
Пригадаймо правила про присвійний займенник.













Присвійний відмінок

 

Показує приналежність будь-якого предмета до когось, тобто показує хто є власник  чогось.

 Наприклад: Toms nameТомове  ім’я 

Правила правопису:

1.Якщо власник знаходиться в однині, тобто він один, то вживаємо s  (апостроф «ес»):

 Наприклад:     the boys book – хлопчикова книга

 2.Якщо власників багато, тобто вони знаходяться  у множині, то додаємо лише  ‘ (апостроф):

 Наприклад:  the boys toys – іграшки хлопців

 Виняток:

Якщо власники у множині, які утворюються  не за «правилами творення множини», то до них додаємо у множині  s (апостроф «ес»):

Наприклад: the geese’s food – їжа для гусей

Після правила, давайте виконаймо вправу.

Exercise 1

Перебудуй словосполучення, використовуючи форму присвійного відмінка.

 1.boy  toy -  boys toy.

2.dog house  - _________________________

3. Bob car - ________________________

4. boys balls -  _______________________

5. children pens - ____________________

6.sister car - ________________________

7. cats toys - _______________________

8. Tom plane - __________________________

8. Ann teddy - ___________________________

9. horses apples - ___________________________

10. brothers books - ___________________________

11. mother computer - ___________________________

12.  mice food- ___________________________

13. father present - ___________________________

Читаємо нові слова !!!

Нові слова до уроку «In the playground» с. 62

slide [слайд] – ковзатись, гірка

seesaw [сі:со:] - гойдалка

swing [свінг] – гойдатися, гойдалка

sandpit [сендпіт] - пісочниця

bucket [бакіт] - відерце

spade [спейд] – лопатка

Після лексики ми повторюємо модальне дієслово "can".

Модальне дієслово «can»

 Модальне дієслово «can» - перекладається можу,  вмію, показує , що хто може чи вміє робити.

Після модального дієслова  «can»  to   не ставимо.

«Can» - є допоміжним дієсловом.

Наприклад: I can read. – Я вмію читати.

Ми можемо писати повну форму : cannot [кенот]

Або коротку форму: cant [кант]

Повна форма

Коротка форма

cannot [кенот]

cant [кант]

 She can jump. – Вона може стрибати.

She cannot jump. – She can’t jump. – Вона не може стрибати

Сan she jump? – Може вона стрибати?

Yes, she can. – Так

No, she cannot. /No, she can’t . – Ні.

HOMEWORK!!!!!!!

УВАГА!!!!!!!

Як виконати домашнє завдання на с. 62 у друкованому зошиті.

Вправа 1 с. 62 Прочитай і з’єднай.

Дивимося переклад слів на картці і з’єднуємо лініями до предмету зображення.

slide [слайд] – ковзатись, гірка

seesaw [сі:со:] - гойдалка

swing [свінг] – гойдатися, гойдалка

sandpit [сендпіт] - пісочниця

bucket [бакіт] - відерце

spade [спейд] – лопатка

 Вправа 2 . Прочитай і напиши «Так» чи «Ні». Тобто потрібно прочитати речення перекласти і подивися на малюнок . Якщо речення підходить до малюнку пишемо «Yes», а якщо ні   «No».

1)    They can play on the seesaw. – Вони можуть гратися на гойдалці.

Перше речення підходить до малюнку, тому пишемо «Yes»

2)    He can play with the bucket. – Він може гратися з відерцем.

Це речення не підходить до малюнку, тому ставимо «No».

3)    We can play on the swing – Ми можемо гратися на гойдалці.

Це речення не підходить до малюнку, бо там намальована гірка, а не гойдалка, тому пишемо «No».

4)    She can play with the spade. – Вона може гратися лопаткою.

Це речення не підходить до малюнку, бо там дівчинка гойдається на гойдалці, а не грається лопаткою,  тому пишемо «No».

 Отже у нас виходить.

1)    «Yes»

2)    «No».

3)    «No».

4)    «No».

Вправа 3 . Подивись і напиши. Потрібно подивитися на малюнки і скласти речення з «can», тобто  «могти».

1)    You can play on the seesaw. Ти можеш гратися на гойдалці.

2)    We can play on the swing. – Ми можемо гратися на гойдалці.

3)    I can play in the sandpit. – Я можу гратися у пісочниці.

4)    They can play on the slide. – Вони можуть гратися на гірці.

 

Ось так потрібно виконати домашнє завдання!!!!! Люблю вас !!!!!!