До уваги учнів 5 - 11 класів!
неділя, 30 січня 2022 р.
субота, 29 січня 2022 р.
2-А клас за понеділок 31 січня
2-А клас
Добрий день, шановні батьки!!! Ось завдання на 31 січня 2022 н.р
Розпочнемо урок з нових слів.
Нові слова angel [ейнджел] - ангел snowflake [сноуфлейк] - сніжинка classroom [кла:сру:м] - клас street [стрі:т] - вулиця make a snow angel [мейк е сноу ейнджел ] – робити
снігового ангела play in the snow [ плей ін зе сноу ] – гратися в снігу Вправа на
відпрацювання лексики.
Вставте літери у пропущені слова на с. 55 На цьому тижні будемо працювати з граматичним часом the Present Continuous. Ще раз пригадаємо правила!!!! Present Continuous Tense Теперішній тривалий час Вживається для
вираження дії, що відбувається в момент мовлення, тобто ЗАРАЗ. Вживається зі словами: ·
Now (нау)
зараз ·
At the moment (ет зе момент) в цей момент. ·
Look ! (лук) Дивись! ·
Listen ! (лісн) Послухай!
Схема I am + V ing I am working.
He
She is + V ing He/she/ it / is working.
It
You We are + V ing You/we/they are working. They
Правила правопису: 1.
Якщо дієслово закінчується на «е»,
до якого потрібно додати +ing, То
закінчення «е» зникає. Наприклад:
to live + ing = living 2. Якщо дієслово закінчується на один
приголосний, якому передує один Короткий
голосний, то кінцевий приголосний подвоюється Наприклад:
to stop + ing = stopping 3. Якщо
дієслово закінчується на «іе», то «іе» змінюється на «у»
+ ing
Наприклад:
to die + ing = dying. На закріплення пропоную вам лексичну гру. Завдання по журналу. с. 36 впр 1 1.Завдання на співвідношення букв та звуків/
артикуляцій Учням
потрібно з’єднати артикуляцію зі словом, в якому виділена буква/
буквосполучення буде вимовлятись відповідно до малюнку з артикуляцією.
Одне слово є зайвим Відповіді:
1 – write, climb; 2 – talk, walk; 3 – snowballs, sit 2. Завдання на тренування орфографії Учням
пропонується назвати слово, яке позначає зображений малюнок,
та записати його в клітинках
Відповіді: write, talk, read, snow angel. 3. Завдання на повторення граматичних явищ та правил В даному завданні учням пропонується з’єднати парами слова, що вказують на особу з відповідними словами, що вказують на приналежність Відповіді: He is smiling. It is playing. I am singing. She is hugging. На домашнє завдання .Прочитайте діалог та підкресліть слова із закінченням – ing. Впр. 3 с.43 Також пропоную відпрацювати вживання is, are, am за цим посиланням. https://www.liveworksheets.com/sa2368598hl До зустрічі !!!!! |
2- Б клас за понеділок 31 січня
2 - Б - клас
Добрий день, шановні учні та батьки!
Розпочнемо наш урок з читання картки.
Присвійний відмінок
Показує приналежність будь-якого предмета до когось, тобто показує хто є
власник чогось.
Наприклад: Tom’s name – Томове ім’я
Правила
правопису:
1.Якщо власник знаходиться в однині, тобто він один, то вживаємо ‘s (апостроф «ес»):
Наприклад: the boy’s book – хлопчикова книга
2.Якщо власників багато, тобто вони знаходяться у множині, то додаємо лише ‘ (апостроф):
Наприклад: the boys ‘ toys – іграшки хлопців
Виняток:
Якщо власники у множині, які
утворюються не за «правилами творення
множини», то до них додаємо у множині ‘s (апостроф «ес»):
Наприклад: the geese’s food – їжа для гусей
Після правила, давайте виконаймо вправу.
Exercise 1
Перебудуй словосполучення,
використовуючи форму присвійного відмінка.
1.boy toy - boy’s toy.
2.dog house - _________________________
3. Bob car -
________________________
4. boys balls - _______________________
5. children pens -
____________________
6.sister car -
________________________
7. cats toys -
_______________________
8. Tom plane -
__________________________
8. Ann teddy -
___________________________
9. horses apples -
___________________________
10. brothers books -
___________________________
11. mother computer -
___________________________
12. mice food- ___________________________
13. father present -
___________________________
Читаємо нові слова !!!
Нові слова до уроку «In the playground» с. 62
slide [слайд] – ковзатись, гірка
seesaw [сі:со:] - гойдалка
swing [свінг] – гойдатися,
гойдалка
sandpit [сендпіт] - пісочниця
bucket [бакіт] - відерце
spade [спейд] – лопатка
Після лексики ми повторюємо модальне дієслово "can".
Модальне
дієслово «can»
Модальне дієслово «can» - перекладається можу, вмію, показує , що хто може чи вміє робити.
Після модального дієслова «can» to не ставимо.
«Can» - є допоміжним дієсловом.
Наприклад: I can read. – Я вмію читати.
Ми можемо писати повну форму : cannot [кенот]
Або коротку форму: can’t [кант]
Повна форма |
Коротка форма |
cannot [кенот] |
can’t [кант] |
She can jump. – Вона може стрибати.
She cannot jump. –
She
can’t jump. – Вона не може стрибати
Сan she jump? – Може вона стрибати?
Yes, she can. – Так.
No, she cannot. /No, she can’t . – Ні.
HOMEWORK!!!!!!!
УВАГА!!!!!!!
Як виконати домашнє завдання на с. 62 у
друкованому зошиті.
Вправа 1 с. 62 Прочитай і з’єднай.
Дивимося переклад слів на картці і з’єднуємо лініями до предмету зображення.
slide [слайд] – ковзатись, гірка
seesaw [сі:со:] - гойдалка
swing [свінг] – гойдатися, гойдалка
sandpit [сендпіт] - пісочниця
bucket [бакіт] - відерце
spade [спейд] – лопатка
Вправа 2 . Прочитай і напиши «Так» чи «Ні». Тобто потрібно прочитати речення перекласти і подивися на малюнок . Якщо речення підходить до малюнку пишемо «Yes», а якщо ні «No».
1) They can play on the seesaw. – Вони можуть гратися на гойдалці.
Перше речення підходить до малюнку, тому
пишемо «Yes»
2)
He can play with the bucket. – Він може гратися з
відерцем.
Це речення не підходить до малюнку, тому
ставимо «No».
3)
We can play on the swing – Ми можемо гратися на гойдалці.
Це речення не підходить до малюнку, бо там
намальована гірка, а не гойдалка, тому пишемо «No».
4)
She can play with the spade. – Вона може гратися
лопаткою.
Це речення не підходить до малюнку, бо там
дівчинка гойдається на гойдалці, а не грається лопаткою, тому пишемо «No».
Отже у нас виходить.
1)
«Yes»
2)
«No».
3)
«No».
4)
«No».
Вправа 3 . Подивись і напиши. Потрібно подивитися на
малюнки і скласти речення з «can»,
тобто «могти».
1) You can play on the seesaw. – Ти можеш гратися на гойдалці.
2) We can play on the swing. – Ми можемо гратися на
гойдалці.
3) I can play in the sandpit. – Я можу гратися у пісочниці.
4) They can play on the slide. – Вони можуть гратися на
гірці.
Ось так потрібно виконати домашнє завдання!!!!!
Люблю вас !!!!!!